ACTIVITATS LLARS

CARNAVAL DE PALAFRUGELL

Les noies i els nois de Robert Pallí van anar a veure la rua de carnaval de Palafrugell, juntament amb els companys de Llar 2000, Carrilet i Gavina. Va ser una tarda plena de felicitat i diversió, ja que es van retrobar amb els altres companys de les llars. Tots plegats vam gaudir d’una festa extraordinària

ROBERT PALLÍ

CAP DE SETMANA
Amb el bon temps, a Robert Pallí aprofiten el cap de setmana al màxim!!
Dissabte, dia 15 de juny, van fer tots junts un picnic
I Diumenge, 16 de juny, van sortir a fer un passeig i berenar un gelat
S’ho passen molt be!!

REVETLLA DE SANT JOAN
El 23 de Juny, a Robert Pallí van celebrar la revetlla de Sant Joan!!
Els nois i noies van poder gaudir d’una tarda plena de somriures al pati de la residencia tirant petards i berenant coca!

FIRES DE PALAMÓS

El primer cap de setmana de juliol els nois i noies de Robert Palli, van anar a la fira de Palamós, va ser una tarda molt divertida ja que van poder gaudir de les atraccions i d’un berenar de xurros amb xocolata!!

LLAR GAVINA

El primer cap de setmana de juliol a Gavina s’ho van passar d’allò més bé i sense anar gaire lluny de casa.
Una bona estona a la platja i visita a la Fira del Manga de Calonge.
Amb moltes ganes de gaudir de l’estiu! Som-hi!

Aquest mes a Llar Gavina han anat a passar el dia a l’hort i també han visitat Molló Parc, on van passar un dia fantàstic envoltats de natura i animals.

Gavina els encanta gaudir dels dies festius. Ja hi ha ganes de vacances!!!

II JORNADA D’ESPORTS INCLUSIUS

Un any més, volem agrair al Rotary Club Costa Brava, que hagi comptat amb VIMAR per participar en la II Jornada d’Esports Inclusius al Nàutic Vell de Sant Feliu de Guíxols.
Va ser una jornada espectacular, en la que tots i totes les persones usuàries que varen assistir varen gaudir dels passejos per la badia de Sant Feliu de Guíxols. Per alguns d’ells era la seva primera vegada en una embarcació, imagineu-vos amb quina il·lusió varen pujar, tan sols teniu que veure els seus somriures durant aquest dia.
Moltes gràcies, per lluitar per la inclusió, per la igualtat i per vetllar pels valors socials.

INICIEM UNA CAMPANYA

• EL TEIXIT COMERCIAL I EMPRESARIAL DEL TERRITORI SOLIDARI AMB VIMAR
  • NECESSITEM AJUDA – DEMANEM COMPLICITATS

Tenim molt projectes, volem donar un bon servei.
Proposem al comerç local la seva complicitat econòmica assequible, modulable i temporal.
Aquest logo identificarà la seva solidaritat i expressarà el nostre agraïment.